All we need

Is there anybody going to listen to my story
All about the girl who came to stay
She's the kind of girl you want so much it makes you sorry
Still you don't regret a single day



Det är mycket som har hänt och allt har egentligen vänts upp och ner. Det går så fort när det väl ska, allt händer, på en och samma gång. Jag är tillbaka i föräldrarhemmet, well det blir sällan som man tänkt sig. Även om det kommer innebära vissa förändringar jag kanske ogillar, ska jag inte sticka under stolen med att det ska bli skönt.

Återigen har jag slagits mot monstret ett tag, det återvänder emellanåt. Dock försvinner det lika snabbt igen, nu för tiden. Värst av allt är att det inte längre enbart påverkar mig och jag skäms något oerhört över att det ska påverka så mycket runt omkring mig, men för varje gång det återvänder känns det svagare. Kanske kommer jag aldrig slippa det, men med självdisciplin, trygghet och en annan människas omtanke så minskar attackerna. Självklart är jag en komplicerad jävla varelse, jag gillar det inte.

But for you, for you I'm perfectly sure that I will make it.

Sakta men säkert så svär jag att jag ska hitta min väg tillbaka till den Z jag är.
För jag vet, att det är inte en svag variant med monster i magen som du vill ha.
Det är en stolt, leende, stark Z med fötterna på jorden och blicken i skyn.
Det är den Z jag har gett åt dig, det är den Z som vill vara din
och det är den Z du ska få.

Jag ska hitta varenda liten del av mig som saknas.
För jag lovar dig att jag vill inget hellre än att bara vara lycklig med dig.

I need to be bold
Need to jump in the cold water
Need to grow older with a girl like you
Finally see you are naturally
The one to make it so easy
When you show me the truth
Yeah, I'd rather be with you
Say you want the same thing too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0