Morning has broken

Idag har jag redan fastän klockan bara är 07:24 lyckats vara riktigt effektiv. Lite iaf.
Steg upp 05:30 gick ut och flyttade bilen 05:40
Gick min morgonpromenad som idag var runt hamburger hill och tillbaka.
Åt frukost, körde och tankade (så jag kan köra direkt hem imorgon)
Handlade förnödenheter, duschade och nu sitter jag här och har precis kollat min mail
Och nej, inget svar från Volvo än.

Jag vet att jag inte ska hoppas, men det är så svårt att låta bli.
I want it so bad!

För övrigt känner jag mig glad och pigg även om en hel dag med grönt körkort och länsstyrelsen väntar.
Lär väl få kolla på tusentals bilder på torpgrundar, kolbottnar, odlingsrösen och tjärdalar.
Aja det ska nog gå att lära sig det också.

Annars har jag väl inte så jättemycket att säga förutom att jag förmodligen ska få mina fötter fixade idag och kanske ska gå och vinna quiztävlingen på Harrys ikväll, dock i nyktert tillstånd.
I am unfortunatly still not made of money.

Så, jag fortsätter dundra igenom den 5:e maj och gläds åt att få komma hem till Blekingeland imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0