Without you I'm nothing

Det är så enkelt att tappa bort orden precis när man ska säga dem
och så lätt att det missuppfattas och blir fel sen fel igen
men utan att vara det minsta otydlig
vill jag bara säga


Det finns dagar som är svåra
Baby tro mig för jag vet
och ingenting blir bättre
När allt är en hemlighet
Jag vill ställa mig på toppen
Av det högsta utav berg
Och skrika så att alla hör mig
Skrika jag är kär
Sådär töntigt desperat
Så rösten bara skär sig
Vill jag skrika tills allt spricker
Hur dina ord dom bär mig
Genom allt mitt slit
Och alla gråa dagar
Baby jag är bara din
Jag flyttar berg om du så behagar
Varje liten millimeter
Utav mitt hjärta slår för dig
Älskling, vad mer behöver jag säga
Du är allt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0