Oavsett vad

Jag är dum ibland, knäpp, störd och korkad
Blåser upp saker som luftmadrasser och barrikarderar mig innanför
Känslor av skuld och skam och en önskan att få andra att känna detsamma
Jag lider för helvete, skäms! Det är ditt fel!
Det funkar sällan, det är alltför ofta mitt fel. Mitt eget.
Att göra en höna av en fjäder har väl aldrig varit speciellt lyckat

Minsta lilla känsla av osäkerhet blir en stor brinnande ångest
Alla andra har valt någon annan framför mig, varför skulle inte du?
Fast det vet jag nästan säkert att du aldrig skulle göra
Min kvinna, min fantastiska.
Du kan inte kräva allt av mig, jag är dum, knäpp, trög och störd.
Jag är ärrad av år i kärleksspel, det tar tid att inse att du inte är en av dem.

Om jag fick börja varje dag som jag ville så skulle de börja bredvid dig.
Jag älskar dig, jag vill aldrig såra dig och jag hatar mig själv för att du inte vet det.
Det är mitt fel, jag har fått dig att tro annat.
Jag lovar och svär att jag vill dig väl, hur arg jag än blir.
Oavsett vad, jag älskar dig, Dig och ingen annan.





Härdanefter så svär jag på allt, fan jag ska göra mitt bästa.
Förlåt att jag varit tjurig.
Det blir fel ibland.
Lyssna på låten, den säger en del.
Hata inte mig, jag avgudar dig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0