Det är så logiskt alla fattar utom du

Petter feat. Säkert - Logiskt




Hej jag heter Zara jag är snart 22
Dagarna springer sakta, livet rullar på
Drömmar har jag glömt bort
Och fantasier har jag släppt
Tänker inte längre alls på
Kampen om att hitta rätt
Min hjärna är i survival mode
Jag styrs av autopilot
Strider för något annat nu
Kämpar tappert emot

Tar varje dag som den kommer
Inte som den sista
Finns allt för mycket nu
Som man är rädd för att mista
Jag tänker inte längre
I termer som utifrån mig själv
Livet har förändrats
Igen och igen och igen

Det finns ingen väg tillbaka
Det finns ingen stig att följa
Bara massa minnen
Och ärr som inte går att dölja
Varje liten händelse
Skapar konsekvens
Jag är frukten av allt det här
Allt som nånsin hänt




Kommentarer
Postat av: m

<3

2012-03-14 @ 12:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0